مزایای خطوط سیب ترانک siptrunk یا خطوط tel30 تل سی

برای آشنایی با هر یک از مزایای خطوط سیب ترانک siptrunk یا خطوط tel30 تل سی ابتدا مزایای خطوط سیب ترانک siptrunk  را مورد بررسی قرار می‎‏دهیم. سپس به بررسی مزایای خطوط tel30 تل سی خواهیم پرداخت. در نهایت به این سؤال پاسخ خواهیم داد که کدام یک را می‏توانید انتخاب کنید: خطوط سیب ترانک siptrunk یا خطوط tel30 تل سی ؟

سیب ترانک siptrunk  از یک پروتکل (IP) استفاده می‌کند تا سازمان‌ها بتوانند تماس تلفنی را  از طریق شبکه تلفن سوئیچینگ عمومی (PSTN) برقرار کنند. برای پشتیبانی از ارتباطات صوتی مبتنی بر IP، فناوری اتصال به  SIP به یک اتصال شبکه واگذار کننده سرویس  VoIP، یک  PBX با قابلیت  IP و یک کانال ارتباطی نیاز دارد. در ادامه  به مزیتهای عمده SIPTrunking  می‏پردازیم:

. صرفه جویی در هزینه:

هنگام استفاده از خدمات تلفنی سنتی، سازمان شما برای تماس‌های محلی یا تماس‏ها  با مسافت‏های طولانی و تماس‌های بین‌المللی باید هزینه‏های زیادی را پرداخت کند؛ اما خطوط سیب ترانک siptrunk در سازمان‌ها این هزینه‎ها را کاهش داد. یک مطالعه نشان داد که متوسط ​​شرکتی که به فناوری SIP  سوئیچ کرده است، هر ماه 50٪ صرفه جویی در هزینه دارد.

2. پتانسیل جهانی و تحرک:

SIP نیاز سازمان را برای رشد سریع در چندین مکان جغرافیایی پشتیبانی می‌کند. زیرا با این فناوری، محدودیت‏های جغرافیایی در ارتباطات سازمانی از بین می‏رود.

3. ارتباطات یکپارچه:

خطوط سیب ترانک siptrunk  می‌تواند به عنوان یک کانال، ارتباطات را یکپارچه کند. ارائه دهنده SIP  مجموعه کاملی از ابزارهای ارتباطی مانند کنفرانس ویدئویی و اتصال به اینترنت فیبر نوری را ارائه می‌دهد، سازمان می‌تواند مزایای یک مجموعه ارتباطات مبتنی بر IP  را که شامل تحرک، پیام رسانی فوری، برنامه‌های همکاری و بسیاری از خدمات که انعطاف پذیر را کسب کند.

4. تحرک:

SIP  به سازمان‌های شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های تلفن همراه کارمندان خود را از طریق برنامه‌های انعطاف پذیر و کاربر پسند VoIP  که به طور ایمن قابل نصب هستند، به یکدیگر متصل کنند. همچنین ویژگی‌های تحرک SIP و  VoIP سازمان‌ها را قادر می‌سازد در صورت عدم موفقیت اتصال به اینترنت، ارتباطات را حفظ کنند.

6. تلفیق شبکه:

اکثر شرکت‌ها هنوز هم هنگام استفاده از یک ارائه دهنده واحد، برای  خدمات صوتی و داده‌های تلفنی هزینه  جداگانه پرداخت می‌کنند. خطوط سیب ترانک siptrunk به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا صدا و داده‌های خود را به یک شبکه واحد منتقل کنند. این امر باعث افزایش تقاضای پهنای باند در اتصال داده‏ها می‌شود، در نهایت موجب صرفه جویی زیاد در هزینه‌ها می‌شود و قابلیت اطمینان ارتباطات را افزایش می‌دهد، به خصوص با اتصال به اینترنت فیبر نوری.

7. نیاز به زیرساخت‌های فیزیکی ندارد:

 با SIP، سازمان می‌تواند به سادگی و از طریق اتصال داده، گوشی همراه کارمندان  را به خطوط تلفن متصل کند. افرادی که خارج از سازمان هستند می‌توانند در شبکه شرکت شما ادغام شوند و با یک شماره تلفن داخلی اختصاصی و شماره پنج رقمی با کارمند مربوطه ارتباط برقرار کنند.

8- بدون سرمایه گذاری در هزینه سخت افزار

با خطوط سیب ترانک  siptrunk سازمان نیاز به سرمایه گذاری سخت افزاری اضافی ندارد. این خطوط بر مبنای نرم افزار نصب و راه‏اندازی می‏شود.

9. قابلیت اطمینان

trunking  SIP یک فناوری قابل اعتماد است؛ زیرا حتی در صورت خرابی تلفن‌های شرکت شما، شما می‏توانید با استفاده از تلفن همراه با سایر دفاتر جهت ارتباط با مراکز و واحدهای مربوطه ارتباط برقرار کنید.

در ادامه به بررسی مزایای خطوط tel30 تل سی خواهیم پرداخت:

یکی از مزایای اصلی سرویس خطوط tel30 تل سی این است که هم افراد حقوقی و هم افراد حقیقی می‏توانند از خدمات این سرویس استفاده کنند. خطوط tel30 تل سی معمولاً هشت رقمی هستند و پیش شماره آن‏ها مرتبط با منطقه مخابراتی واگذار کننده این خدمات است. یکی دیگر از مزایای این سرویس این است اگر کسی می‏خواهد شماره رند دریافت کند می‏تواند مبلغ بیشتری را پرداخت کند و این شماره‏ها را دریافت کند. در این سرویس با یک شماره تلفن امکان برقراری حداقل 30 تماس همزمان وجود دارد که این تعداد می‏تواند به 130 تماس هم برسد. جهت اطلاعات بیشتر از خطوط SIP TRUNK مخابراتی چهاررقمی و پنج رقمی از طریق کلیک بر روی …….. مطالعه نمایید

بنابراین به طور خلاصه مزایای خطوط tel30 تل سی عبارتند از:

  1. واگذاری به افراد حقیقی و حقوقی
  2. جایگزینی مناسب برای سرویس روتاری
  3. برقراری تعداد زیادی تماس همزمان بدون اشغال بودن خطوط
  4. برقراری تماس بدون محدودیت جغرافیایی

 انتخاب خطوط سیب ترانک siptrunk یا خطوط tel30 تل سی

با آشنایی با خطوط سیب ترانک  siptrunk و خطوط tel30 تل سی می‌توانید تصمیم بگیرید که خطوط سیب ترانک siptrunk یا خطوط tel30 تل سی را انتخاب کنید. هر دو سرویس ماهیت نرم افزاری دارند و نیازی به سخت افزار ندارند و نحوه اختصاص شماره تلفن مشابه است؛ اما با سرویس تل سی می‌توانید با یک شماره تلفن، همزمان حداقل 30 تماس از 30 کانال برقرار کنید علاوه بر این خطوط tel30 تل سی هم برای اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی قابل استفاده است. در حالی که خطوط سیب ترانک فقط برای اشخاص حقوقی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک :

پیام خود را بنویسید

ایمیل آدرس شما نمایش داده نخواهد شد.

0

برو بالا

X