آیا سانترال پاناسونیک نیاز به لایسنس پاناسونیک دارد؟

سانترال‏های پاناسونیک، سری‏های  TDE و NS از باکیفیت‌ترین و کاراترین برند‏ها هستند که با ارائه خدمات ارتباطی رایگان و با استفاده از تکنولوژی‏های روز و اینترنت، جایگاه ویژه‌ای را در بازار به خود اختصاص داده‏اند. به طور کلی کیفیت بالا و پایداری از رموز موفقیت محصولات سانترال پاناسونیک است. بسیاری از خدمات این سانترال‏ها، لایسنس پاناسونیک دارند تا کیفیت خدمات را افزایش دهند. در ادامه به ویژگی‏های سانترال‏های پاناسونیک،  سری TDE  و NS خواهیم پرداخت.

معرفی سانترال پاناسونیک سری TDE و NS  و لایسنس پاناسونیک

سانترال‏های TDE و NS  پاناسونیک از مدل‌های هوشمند هستند که تحت شبکه خدمات را ارائه می‏دهند. علاوه بر این شکل ظاهری متفاوتی نسبت به مدل‌های دیگر دارند. از انواع سری NS  سانترال پاناسونیک می‏توان به NS700/NS500 /   NS100اشاره کرد که معروف‌ترین سانترال‏های پاناسونیک در این سری هستند این سانترال‌ها روی دیوار هم نصب می‎‏شوند. نصب این سری از سانترال‏ها با رک انجام می‏شود و همچنین برای برقراری ارتباط با مخابرات، از پچ پنل شبکه استفاده می‏شود. سانترال NS500 واز محبوب‌ترین مدل‌های سری NS  است که از یک چندین کارت مخصوص برای ارائه خدمات ارتباطی استفاده می‎‏شود. یکی از جدیدترین و پرکابردترین مدل‌های سری NS مدل NS700است که ظرفیت زیادی دارد و برای ویپ (VOIP) طراحی شده است. یکی از تفاوت‌های اصلی سانترال پاناسونیک سری  NS با سایر مدل‏ها آن است که شما نمی‏توانید از تمام خدمات صوتی (TVM) در یک محیط نرم افزار استفاده کنید و حتماً برای استفاده از این خدمات باید لایسنس پاناسونیک و کارت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات را تهیه کنید. مدل NS500  سانترال پاناسونیک علاوه بر امکانات یک سانترال حرفه‌ای، دارای ظرفیت اولیه 20 خط داخلی است که می‏تواند حداکثر تا 292 خط داخلی دیجیتال، تحت شبکه و آنالوگ را پشتیبانی کند. و مدل NS700 سانترال پاناسونیک علاوه بر امکانات سانترال NS500،کاربردها بیشتری از قبیل پورت جداگانه موزیک انتطار و پشتبانی بیشتر خطوط داخلی بخصوص دیجتال مزایای کارایی بهتر ممتاز دارد که با کلیک برکلمه NS700 ازاطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

 سانترال‏های پاناسونیک سری TDE، از سری سانترال‏های پاناسونیک تحت شبکه هستند که برای ارتباط آن با کنسول، می‌توان از کابل شبکه استفاده کرد. سانترال  TDE پاناسونیک مانند سانترال‌های  TDE100/200/600 از سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک محسوب می‌شوند و از لحاظ ظاهری و برخی از کارت‌ها، مشابه مدل TDA است. تفاوت اصلی سانترال‌های پاناسونیک TDE با سانترال پاناسونیک TDA در کارت ویپ یا همان کارت  DSP است. سانترال‏های پاناسونیک سری TDA مانند  600,TDA TDA 200و  TDA 100 از مدل‏هایی هستند ظرفیت زیادی دارند، اما تحت شبکه نیستند؛ بنابراین کارت DSP  ویا کارت VOIP ندارند و اتصال آن‌ها با کامپیوتر بوسیله کابل USB و RS است.

VOIP ویپ (voise over ip) یک تکنولوژی برای انتقال صدا و تصویر است که تحت شبکه است و با استفاده از کابل‏های بی سیم، ارتباط صوتی و تصویری را فراهم می‏کند. از مزایای ویپ می‏توان به کاهش هزینه ارتباطات، یکپارچگی مراکز تلفن، امنیت در برقراری ارتباطات با استفاده از اینترنت و کاربرد آن برای شرکت‏ها کوچک و بزرگ اشاره کرد. در اکثر مدل‌های سانترال پاناسونیک از این تکنولوژی استفاده شده است. علاوه بر این با یک عدد تلفن همراه و تکنولوژی ویپ می‏توانید شماره‏های داخلی شرکت خود را یکپارچه کنید و از مزایای ارتباط تصویری رایگان بهره‌مند شوید. از سوی دیگر در مکان‌هایی که امکان کابل کشی مخابرات وجود ندارد، به وسیله ویپ سانترال پاناسونیک، می‏توانید شبکه‏های ارتباط داخلی را راه اندازی کنید. با استفاده  IP phone یا SIP phone سانترال پاناسونیک و با رعایت اصول امنیتی می‏توانید خطوط داخلی ارتباطی تحت شبکه را به طور نامحدود و در هر فاصله‏ای اجرا کنید.

برای فعال کردن تمام خدمات تکنولوژی ویپ در سانترال‏های تحت شبکه پاناسونیک لازم است کارت DSP را تهیه کنید. کارت  DSP به صورت پیش فرض (default) یک سری لایسنس پاناسونیک دارد. شما می‏توانید به محض خرید و نصب کارت DSP  از این لایسنس‏های پیش فرض استفاده کنید؛ اما اگر می‏خواهید از خدمات بیشتری استفاده کنید به لایسنس پاناسونیک بیشتری نیاز دارید؛ اما باید این لایسنس‏ها را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک :

پیام خود را بنویسید

ایمیل آدرس شما نمایش داده نخواهد شد.

0

برو بالا

X