بررسی سانترال پاناسونیک و مدل‏های مختلف آن

بررسی سانترال پاناسونیک و مدل‏های مختلف آن

از سانترال‌ها برای ایجاد شبکه‏های خصوصی خطوط تلفن در سازمان‌ها استفاده می‏‏شود. در واقع سانترال یک مرکز مخابرات کوچک است که شرکت‏ها و ادارات می‏توانند از مزایایی چون اشتراک خطوط تلفن و تجهیزات مخابراتی، تلفن گویا و هزینه‏ کم برخوردار شوند. سانترال‌ها برندهای مختلفی دارند. یکی از برندهای معروف و محبوب برند پاناسونیک است. در ادامه با سانترال پاناسونیک و مدل‏های مختلف آن آشنا خواهید شد.

سانترال پاناسونیک و مدل‏های مختلف آن

معرفی سانترال پاناسونیک و مدل‏های مختلف آن

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک در انواع مدل‏های مختلف برای انواع کسب و کارها طراحی و روانه بازار شدند. هر یک از این مدل‌ها دارای ویژگی‏های منحصر به فردی هستند که با معرفی سانترال پاناسونیک و مدل‏های مختلف آن می‏توانید مدل مناسب را برای کسب و کار خریداری کنید:

دستگاه سانترال کم ظرفیت:

دستگاه‌های سانترال کم ظرفیت برای کسب و کارهای کوچک مثل فروشگاه‌ها و شرکت‌های کوچک کاربرد درند. این نوع سانترال پاناسونیک از 24 خط داخلی و 8 خط شهری پشتیبانی می‏کند. علیرغم قیمت پایین سانترال کم ظرفیت، این سانترال دارای امکانات پیشرفته‌ای است و به مدیریت تماس‏های ورودی کسب و کارهای کوچک کمک زیادی می‏کند.

دستگاه سانترال ۳۰۸، ۶۱۶ یا ۸۲۴:

این نوع از دستگاه سانترال پاناسونیک در ابتدا دارای ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی است که از انواع محبوب و پر فروش مراکز سانترال پاناسونیک می‏باشد. نکته‌ای که در مورد این مدل سانترال پاناسونیک وجود دارد آن است که این دستگاه از خطوط آنالوگ پشتیبانی می‏کند و برای خطوط دیجیتال و ویپ (voip) و سیپ ترانک قابل استفاده نیست.

دستگاه سانترال HTS32:

این مدل از دستگاه‌های سانترال پاناسونیک نیز مانند دستگاه‌های سانترال کم ظرفیت، مراکز تلفنی کوچکی هستند که دارای امکانات مدرن و به روز هستند و برای کسب و کارهایی کوچکی که ارتباط با مشتری در آن‌ها اهمیت زیادی دارد بسیار مناسب است. در این نوع سانترال‌های پاناسونیک، نیازی به خرید حق امتیازهای مختلف ندارند.

دستگاه سانترال  هایبرید مدل TDA:

این نوع از دستگاه‌های سانترال که چند منظوره هستند انعطاف پذیری بالایی برای افزایش خطوط شهری دارند؛ بنابراین برای کسب و کارهای بزرگ و متوسط بسیار مناسب هستند. از جمله امکانات سانترال پاناسونیک هایبرید مدل TDA می‏توان به دارا بودن تجهیزات بی سیم، سازگاری با خطوط ISDN, BRI / PR، استفاده از پروتکل VOIP برای کاهش هزینه تماس‏ها و دارا بودن سیستم صوتی TVM اشاره کرد.

دستگاه سانترال Pure IP  مدل TDE:

این دستگاه برای سازمان‏های دولتی و خصوصی که قصد دارند از سیستم‏های مخابراتی انعطاف پذیر و ارزان قیمت استفاده کنند قابل استفاده است. از امکانات این مدل دستگاه‌ها وجود تجهیزات بی سیم، سیستم صوتی و CIT است. این دستگاه‌ها از خطوط آنالوگ و ISDN نیز پشتیبانی می‏کنند. برخی از ویژگی‏های این مدل شامل ساخت  شبکه SIP، قابلیت نصب آسان، راحتی  در برقراری ارتباط و کاهش هزینه تماس‏ها است.

دستگاه سانترال مدل  NS500 پاناسونیک:

این مدل سانترال پاناسونیک از مدل‏های جدید سانترال‌های پاناسونیک است. این مدل‌ها هم خصوصیات IP را دارند و هم امکان اضافه کردن خطوط جدید را دارند. هنگام خرید این مدل سانترال‌ها باید توجه کنید که آن‌ها دارای 6 خط شهری، ۱۶ خط داخلی عادی و ۲ خط داخلی دیجیتال هستند که قابلیت ارتقا دارند و شما می‏توانید خطوط جدیدی به آن‌ها اضافه کنید؛ بنابراین می‏توان گفت این مدل‌ها از پیشرفته‏ترین‏ مدل‌ها هستند؛ اما از معایب این مدل‌ها هزینه زیاد آن‌ها است و حتماً باید برای استفاده از هر یک از امکانات آن مبلغی برای خرید حق امتیاز آن‌ها پرداخت کنید. درحالی‌که که در سیستم VOIP این امکانات به صورت رایگان است.

دستگاه سانترال مدل ns 700  پاناسونیک :

شرکت پاناسونیک با تولید سانترال پاناسونیک مدل NS700 سعی کرده تا با به کارگیری امکانات مناسب و بروز، و رفع محدویت سری ns500 نیازهای جدید مصرف کنندگان را رفع کند. چرا که برخی از این نیازها را سری های قبلی سانترال قادر به برطرف کردن آن نبودند.

.

ویژگی های دستگاه سانترال پاناسونیک سری NS700

این دستگاه کاملا هوشمند بوده و قابلیت های مرکز تماس مانند ضبط مکالمات، صف انتظار مشتریان و… را دارا می باشد.

بیشترین مقدار تفاوت این سری دستگاه با سری های پیشین خود، ظرفیت اولیه آن و برخی کارت ها است. ظرفیت   اولیه  دستگاه سانترال پاناسونیک، ns700  دارای 4 داخلی آنالوگ و 4 داخلی دیجیتال می باشد. برای استفاده از بیشترین ظرفیت این دستگاه می توان شلف های NS720 را برای آن نصب کرد.

. با استفاده از نصب کارت های متفاوت بر روی این دستگاه از حداکثر ظرفیت آن که 48 خط شهری آنالوگ و 288 خط داخلی است، می توان بهره مند شد.

یکی از امکانات بسیار خوب سری NS700 وجود دو کانال برای منشی تلفنی ( دیزا ) و یا همان تلفن گویا است. برای شرکت های مختلف این امکان را به وجود آورده تا مشتریان آن ها به راحتی بتوانند با شرکت ارتباط گرفته و به هدف خود برسند.

البته توجه به این نکته بسیار مهم است که امکانات سانترال زمانی کیفیت بالایی خواهد داشت که توسط شرکت مطمئن خریداری و با نصاب ماهر نصب گردد تا تمامی نکاتی که برای نصب آن در دفترچه ذکر شده اعمال گردد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه، قابلیت نصب کارت های حافظه  در سه نوع 

Panasonic kx-ns7134 2GB  و          Panasonic kx-ns7135  8GB      و Panasonic kx-ns7136 16GBاست که با توجه به نیاز نوع آن انتخاب میگردد. که  دو قابلیت و امکان پرکاربرد به دستگاه می دهد اولا حافظه دستگاه را برای ضبط مکالمات مختلف و نگهداری تماس های ورودی و خروجی اعم از تماس داخلی به داخلی و داخلی به خارج سازمان – بلعکس  قدرتمند نموده  و کاربرد سانترال پاناسونیک ns700  را افزایش می دهد

دوما می توان پس از نصب  صندق صوتی تماسها  را جهت بهروری سازمان  راه اندازی نمود.

سانترال سری NS700 تمامی قابلیت های سانترال های سری قبل مانند TDA – TDE یا NS500 را دارا می باشد.

تمامی تلفن های پاناسونیک مانند دیجیتال، آنالوگ، سیپ، هایبرید و… با استفاده از سانترال نصب و راه اندازی می شوند. کارت حافظه Panasonic kx-ns7136 16GB

سانترال پاناسونیک  ns700 می تواند به خطوط شهری آنالوگ دسترسی پیدا کرده و این کار را با حذف اکو انجام دهد.

همچنین می توان به یکی از  پر کابرد ترین قابلیت  راه اندازی  ارتباطات رایگان و داخلی  ما بین دفاتر و شعب یک سازمان بصورت VOIP بر روی اینترنت و اینترانت   اشاره نمود که  توسط سانترال  ns700 پشتیبانی میگردد از راه دور اشاره کرد.

سانترال‌های پاناسونیک از برندهای با کیفیت و محبوب هستند بنابراین با آشنایی سانترال پاناسونیک و مدل‏های مختلف آن و با در نظر گرفتن ویژگی‏های هر کدام از آن‌ها، می‏توانید مدل مناسبی را برای

مدیریت تماس کسب و کار خود انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اشتراک :

پیام خود را بنویسید

ایمیل آدرس شما نمایش داده نخواهد شد.

0

برو بالا

X