درباره ما

شرکت یکتا ارتباط ایرانیان

شرکت یکتا ارتباط ایرانیان استراتژی خود را بر سه محور زیر استوار ساخته است:
  • رضایت و خشنودی مشتری
  • ارائه خدمات در استاندارد های جهانی
  • دریافت ، طراحی و ارائه محصولات بر اساس خواشته مشتری

چشم انداز شرکت

  • تعریف و ایجاد پروژه های جدید در زمینه طراحی و استقرار سیستم های مختلف نگهداری و تعمیرات به منظور توسعه هر چه بیشتر فعالیت های شرکت و ارائه خدمات فنی و تخصصی.
  • توسعه کیفی پروژه های اجرائی شرکت به منظور دستیابی به حداکثر رضایت مشتریان.
  • ارتقاء ، به هنگام سازی ، بهبود کیفی نرم افزار مکانیزه و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت ( ARTEC PM ) به منظور برآوردهای مختلف انتظارات و نیازمندی های مشتری
  • برگزاری دوره ها و سینار های آموزش نگهداری و تعمیرات در سطوح کارشناسی و مدیریتی جهت افراد شاغل در کارخانجات ، واحدهای صنعتی و دفاتر و سازمان های مختلف کشور.

مختصری درباره مجموعه ما بدانید

شرکت یکتا ارتباط ایرانیان همواره بر این نظر است که کلیه سازمان ها فارغ از بخش ، اندازه یا ساختار، برای نیل به تحقق اهداف و موفقیت نیاز دارند تا چارچوب مدیریتی مناسبی را بر قرار کنند، لذا در همین راستا شرکت یکتا ارتباط ایرانیان با الهام گیری از مدل تعالی سازمانی EFQM یک چارچوب کاربردی را به وجود آورده است که بر پایه آن سعی می نماید به اهداف زیر دست یابد. شرکت یکتا ارتباط با بهره گیری از توان بالقوه کارشناسان مجرب و متعهد و سابقه کاری درخشان با توجه به خلاء موجود در بخشهای طراحی و پیاده سازی شبکه های رایانه ای و اجرای یکپارچه سازی سیستم های مخابراتی و … ، و همچنین با استفاده از دو عامل مهم ( تکنولوژی روز و نوآوری ) با مد نظر قرار دادن ارزش ها و باورهای رفه ای و نیز مطالعات کیفی و کمی در زمینه فعالیت های یاد شده به منظور طرح و توسعه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر کشور، نگاهی نو به آینده آغاز نموده است.